Türkiye henüz iş zekasının bile toplam sahip olma maliyetini hesaplama çabasına girilmediği düşünülürse (zaten zor bir konu kabul etmek lazım), bu konu henüz ütaopya da olsa metrikleri bilmek açısından önemli. Lakin bir ölçüm tekniğini ama yanlış ama doğru ama eksik ortaya koyabilmek için önce ölçütleri, metrikleri koymak lazım. Birileride az çok düşünmüş koymuş, okuyup geliştirelim doğal olarak. Bence bu konu çok çok ileryecek, konunun iş dünyasına yansıması pozitif alanda olurken , sosyal arenada başka sıkıntılar getireceğini düşünüyorum.
Social ROI: Intuition, Metrics, and Social Network Analysis | TalentCulture
İş Zekası sektörüne fokus çalışan birisi olarak kendi günlük efor ve aktivitelerim yada sektördeki proje, gelişmeler, makaleler veya hayata dair paylaşmak istediğim, arzu edenlerin referans alabileceği bir sayfa olmasını istedim. Bugün sektördeki en büyük sorunun bilgi paylaşımı ve uzmanlık eksikliği olduğu düşünüldüğünde;hepimizin birbirimize öğretecek bir tecrübesi olduğuna inanıyorum. Burada teknik yaklaşımdan öte,asıl eksik iş zekası felsefini oluşturacak bilgileri paylaşmak amacındayım.
31 Mart 2010 Çarşamba
Social ROI: Intuition, Metrics, and Social Network Analysis | TalentCulture
Etiketler:
BusinessIntelligence,
İşZekası,
QlikView,
ROI,
SocialNetworkAnalysis
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder