Şahsen çok ilgimi çok çeken , özellikle sosya medyanın içerik bilgisinin önemli bir kurumsal bilgi olması nedeniyle kurumlara çok özel kazanımlar sağlayacağını düşünüyorum.Fakat yazıda değinenenler son derece önemli ve hassas konular. Benim ise özellikle eklemek istediğim, bu konunun lokal marketlerde yada Türkiye gibi halen insan ilişikilerinin çok önemli olduğu toplumlarda hassaslığının arttığını düşünmekteyim. Mutlaka ve mutlaka insan olacak , olmalı ama bir internet ve internet toplumu gerçeği ile yola çıkılarak aradaki balans korunmalı diye düşünüyorum. İlkel ve tamda aynı örnek olmasada bugün hangimiz çapru merkezlerininn hepsinin dijital agent olup otomatik mesajlar vermesini isteriz, bir şekilde hemen konusmak isteriz. (basit bilgiler hariç tabiki, ozellikle sorun çözmek için)
bizlerde dikkat edelim diye paylaşmak istedim.
MediaPost Publications The Ten Plagues Of Social Media 03/30/2010
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder